Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Δεν είμαι εχθρός της Τουρκίας. Έχω κάθε λόγο να θέλω να είμαι φίλος



Ακούσαμε έκπληκτοι τον Πρόεδρο Δημήτρη Χριστόφια να διερωτάται στην Αθήνα και να θέλει να... ερευνήσουν Αθήνα και Λευκωσία ποια είναι τα συμφέροντα της Τουρκίας! Μα γιατί δεν ρωτά τον πρώην πρόεδρο κ. Γιώργο Βασιλείου, ο οποίος είναι ένας από τους πλέον γνωστικούς και θέλοντες να εξυπηρετήσουν αυτά τα τουρκικά στρατηγικά συμφέροντα. Στις 5 Σεπτεμβρίου 1989 ο κ. Γ. Βασιλείου, σε συνέντευξή του στην τουρκική «Κύπρις», είπε μεταξύ άλλων: «Θέλω να βρω λύση που ν' ανταποκρίνεται στις στρατηγικές ανάγκες της Τουρκίας. Θέλω να μπορώ να παρουσιαστώ στον κόσμο σαν ο καλύτερος φίλος της Τουρκίας. Δεν είμαι εχθρός της Τουρκίας. Έχω κάθε λόγο να θέλω να είμαι φίλος» (Σημερινή 12 Σεπτεμβρίου 1989 - κύριο άρθρο πρώτης σελίδας «Απάνθισμα Ασυδοσίας»!). Επίσης ο Πρόεδρος Χριστόφιας μπορεί να ρωτήσει και τον Τούρκο δημοσιογράφο Μ. Αλί Μπιράντ (Τέρκις Ντέιλι Νιους), ο οποίος με άρθρο του αρίθμησε τα κέρδη της Τουρκίας από το Σχέδιο Ανάν, το οποίο, είπε, εξασφαλίζει το 99% των τουρκικών στρατηγικών στόχων στην Κύπρο.
ΤΗΣ ΦΑΝΟΥΛΛΑΣ ΑΡΓΥΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου